OVLAŠTENI SERVIS ZA HUAWEI MOBITELE I TABLETE!

Svakom korisniku i problemu pristupamo individualno te servis odrađujemo brzo i kvalitetno. Naši educirani i stručni serviseri otklonit će svaki kvar na vašem Huawei uređaju, bilo da se radi o jamstvenom ili vanjamstvenom popravku. Sukladno uputama tvrtke Huawei, koristimo najnapredniju tehnologiju i alate. Osiguravamo popust za plaćanje gotovinom na sve vanjamstvene popravke.


PREDNOSTI OVLAŠTENOG SERVISA

Zašto odabrati baš nas?

  • Koristimo originalne servisne dijelove s jamstvom proizvođača

  • Nudimo vrlo povoljne cijene popravka

  • Na raspolaganju imamo stručne i educirane servisere

  • Jamstvo na ugrađeni dio i uslugu

  • Vanjamstveni popravak ne utječe na tvorničko jamstvo vašeg uređaja

  • Osiguravamo vam brzu i kvalitetnu uslugu

 

CJENIK USLUGA

Opći cjenik usluge poravka


Usluga popravka jednostavnih vanjskih komponenti - 10€

Usluga popravka jednostavnih komponenti - 19€

Usluga popravka elektroničkih komponenti - 28€

Usluga popravka složenih elektroničkih komponenti- 38€

Usluge popravka vrlo zahtjevnih elektroničkih i BGA komponenti- 56€

Zamjena SW - 11€

Testiranje dodatne opreme - 10€

Sigurnosna kopija telefonskog imenika (BACKUP)- 17€

Sigurnosna kopija memorije uređaja (BACKUP) - 30€

Procjena i dijagnostika - 13€


Saznaj cijenu servisa >
 
 

SERVISNA MJESTA

Gdje možete ostaviti Vaš uređaj na servisu?


 
 

Slavonska Avenija 22f - Zagreb

 
 

NAPOMENA

Prije ostavljanja uređaja na servisu preporučamo da...


1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju

Uređaj se nakon službene servisne procedure postavlja na tvorničke postavke. Zato svakako provjerite jeste li pohranili sve svoje podatke iz uređaja (fotografije, video i audio datoteke, kontakti i slično) na zasebnu memoriju ili ih sinkronizirajte na svoj „oblak“ odnosno „cloud“ (Google, Office 365 ili slično) kako ih ne biste izgubili. Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.

--

2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju

Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke, bilo da ste ih postavili sami ili su već bili postavljeni prije kupnje uređaja.

--

3. Obrišete svoje Google račune

Ukoliko ste na svom pametnom telefonu prijavljeni s vašim Gmail računom, bit će potrebno "zaboraviti" i/ili izbrisati taj račun na mobitelu radi sigurnosnih razloga.

--

4. Uklonite SIM i memorijske kartice

Preporučamo vađenje SIM i memorijske kartice iz vašeg pametnog telefona, jer kao ovlašteni servis nismo odgovorni za dodatne stvari koje nenamjerno ostavite uz svoj pametni telefon na servisu te tako možemo izbjeći eventualne gubitke i neugodnosti.

 
 

KONTAKT

Zanima vas cijena popravka? Nazovite nas!


Javite nam se!