OVLAŠTENI SERVIS ZA HUAWEI MOBITELE I TABLETE!
Svakom korisniku i problemu pristupamo individualno te servis odrađujemo brzo i kvalitetno. Naši educirani i stručni serviseri otklonit će svaki kvar na vašem Huawei uređaju, bilo da se radi o jamstvenom ili vanjamstvenom popravku. Sukladno uputama tvrtke Huawei, koristimo najnapredniju tehnologiju i alate. Osiguravamo popust za plaćanje gotovinom na sve vanjamstvene popravke.
PREDNOSTI OVLAŠTENOG SERVISA
Zašto odabrati baš nas?
Koristimo originalne servisne dijelove s jamstvom proizvođača
Nudimo vrlo povoljne cijene popravka
Na raspolaganju imamo stručne i educirane servisere
Jamstvo na ugrađeni dio i uslugu
Vanjamstveni popravak ne utječe na tvorničko jamstvo vašeg uređaja
Osiguravamo vam brzu i kvalitetnu uslugu
CJENIK USLUGA
Opći cjenik usluge poravka
Usluga popravka jednostavnih vanjskih komponenti - 10€
Usluga popravka jednostavnih komponenti - 19€
Usluga popravka elektroničkih komponenti - 28€
Usluga popravka složenih elektroničkih komponenti- 38€
Usluge popravka vrlo zahtjevnih elektroničkih i BGA komponenti- 56€
Zamjena SW - 11€
Testiranje dodatne opreme - 10€
Sigurnosna kopija telefonskog imenika (BACKUP)- 17€
Sigurnosna kopija memorije uređaja (BACKUP) - 30€
Procjena i dijagnostika - 13€
SERVISNA MJESTA
Gdje možete ostaviti Vaš uređaj na servisu?
Slavonska Avenija 22f - Zagreb
NAPOMENA
Prije ostavljanja uređaja na servisu preporučamo da...
1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju
Uređaj se nakon službene servisne procedure postavlja na tvorničke postavke. Zato svakako provjerite jeste li pohranili sve svoje podatke iz uređaja (fotografije, video i audio datoteke, kontakti i slično) na zasebnu memoriju ili ih sinkronizirajte na svoj „oblak“ odnosno „cloud“ (Google, Office 365 ili slično) kako ih ne biste izgubili. Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.--
2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju
Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke, bilo da ste ih postavili sami ili su već bili postavljeni prije kupnje uređaja.--
3. Obrišete svoje Google račune
Ukoliko ste na svom pametnom telefonu prijavljeni s vašim Gmail računom, bit će potrebno "zaboraviti" i/ili izbrisati taj račun na mobitelu radi sigurnosnih razloga.--