Ponuda i usluge
Za naše partnere
Servis ima važnu ulogu u zaštiti reputacije vašeg proizvoda. Zato odaberite Agramservis za partnera i oslonite se na našu stručnost i iskustvo. Uz kvalitetne popravke pametnih telefona, tableta i broadband opreme pružamo izvrsnu korisničku podršku.
Brzi popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 sata do 5 dana
• Vanjamstvene popravke po pristupačnim cijenama za korisnike
• Tehnički call centar
Za retail lance
Naša rješenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu. Razina dostupne podrške prilagođava se potrebama pa možemo pružiti sveobuhvatnu podršku ili samo rješenja za pojedine izazove. Naša platforma omogućava cjelovit CRM i dinamičko upravljanje procesima što pridonosi uštedi vremena, a u konačnici i zadovoljstvu korisnika.
• Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
• Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
• Tehnički call centar
• Servisne usluge
• KPI analize, izvještaji i korektivne akcije
• Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
• Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
• Izgradnju CRM-a
• Upravljanje procesima u post-prodaji
• Web-shop rješenja
Za operatere
Podignite razinu svojih usluga kroz integrirano rješenje za end-to-end servis i korisničku podršku. Znamo kako organizirati suradnju s više servisnih partnera različite kvalitete podrške i nestandardiziranim specifikacijama troškova. Agramservis konsolidira aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Zajednički određujemo ostvarive ciljeve za sve servisne partnere i standardiziramo način izvješćivanja i komunikacije prema korisnicima kako bi povećali korisničko zadovoljstvo.
• Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
• Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
• Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
• Tehnički call centar
• Reverse logistics
• Servisne usluge
• Analize KPI, izvješća i korektivne akcije
• Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
• Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
Za osiguravajuće kompanije
Prepustite brigu o popravku i zamjeni uređaja Agramservisu kako biste imali više vremena za razvijanje i održavanje odnosa sa korisnicima vaših usluga. Naše rješenje podrazumijeva konsolidaciju više partnera za usluge produžavnja jamstava i popravaka koje ne pokriva jamstvo. Cilj ovakve suradnje je smanjenje broja popravaka i zamjena uređaja te poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi.
Prodaja
Mi ne pratimo trendove. Mi ih stvaramo
Tržište mobilnih uređaja promjenjivo je i dinamično pa proizvođači, operateri i retaileri moraju konstantno držati korak s promjenama i tehnološkim novitetima. Zahvaljujući statusu partnera kojem se vjeruje, stručnosti i iskustvu Agramservis dobro zna kako uvijek biti korak ispred.
Zajedno s partnerima omogućavamo domaćim telekomunikacijskim operaterima da prošire svoje prodajne kanale i da svoje logističke izazove pretvore u priliku za poslovni uspjeh.
Agramservis nudi „last mile“ distribuciju poznatih brandova i pruža rješenja koja su brza, efikasna i jednostavna za implementaciju.
Učestalost povrata uređaja povezanu uz odgovarajuće jamstvene obveze sve teže je predviđati, a troškovi distribucije često imaju veliki udio u ukupnim troškovima logistike. Zato u Agramservisu stalno razvijamo poboljšanja važna za uspostavljanje efikasnog kanala nabave. Velikim kompanijama pružamo podršku u optimizaciji cjelokupne reverzne logistike.